Kenwood CM021 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood CM021 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

janwillem9 21-06-2013
Geschreven voor: Kenwood CM021 rood

Het apparaat is waardeloos. Zoals bij vele anderen, lekte ook bij mij het water langs het filter, zodat er telkens een grote plas water op het aanrecht ontstond en ook het warmhoudplaatje onder kan stond vol water. Als ik het bonnetje niet kwijt was, had ik het onding geretourneerd. Ik heb het apparaat uiteraard inmiddels niet meer in gebruik; ik verving het door een apparaat van een ander merk, waarmee wél koffie gezet kan worden.

van de Ligt 01-07-2012
Geschreven voor: Kenwood CM021 rood

Hebben het als zet gekocht, super leuk setje voor op het aanrecht en ook makkelijk in gebruik. Lekkere koffie en loopt snel door! Maarrrr....we hebben het apparaat april 2011 gekocht en 2 weken geleden het 4de apparaat al weer teruggebracht naar de winkel. We krijgen wel steeds weer een nieuwe maar hebben steeds weer hetzelfde probleem er mee,apparaat lekt steeds langs de filterhouder. Erg jammer omdat het verder wel voldoet, maar zo vaak is niet meer normaal.

Gemma1107 01-06-2012
Geschreven voor: Kenwood CM021 rood

Gekocht op het uiterlijk met het idee dat Kenwood wel een goed merk is, helaas. Ik sluit mij aan bij de vorige commentaren. De druppelstop was er na een paar weken al uit, het apparaat lekt koffie door het handvat heen, inderdaad op het aanrecht en vertoont kuren als je meer dan 3/4 van het waterreservoir vult. Helaas na diverse mails nog geen reactie van Kenwood.

frank docu 06-11-2011
Geschreven voor: Kenwood CM021 rood

Blijft maar lekken! water gaat door of langs de schenkkan, waardoor steeds heet water op je aanrecht en op de warmteplaat. WAT EEN PRUL!!!!!!

krimar 22-11-2011

Ik heb precies dezelfde klachten. Ben jij al terug geweest naar de winkel voor garantie?

janwillem9 10-08-2011
Geschreven voor: Kenwood CM021 rood

Mooi design. Alleen irritant dat er tijdens koffiezetten water langs het filterhouder lekt en op het warmhoudplaatje terecht komt. De kan staat zodoende steeds op een laagje borrelend water te rammelen.

rigra 01-12-2011

Het lijkt wel of meerdere Kenwood apparaten dit euvel vertonen.!!!!
[CM 024 doet dit ook]
Welke serie het precies is weet ik niet. Ze lijken allemaal op elkaar. In elk geval de kleine versie heeft m.i. dit probleem.

Niels0091 16-07-2011
Geschreven voor: Kenwood CM021 rood

Heb het apparaat nu een paar keer gebruikt maar de smaak is ronduit slootwater....probeer het met verschillende soorten Levelt koffie en verschillende hoeveelheden water, maar krijg het niet voor elkaar een lekker bakkie te zetten....

Ga het nog paar dagen aankijken en anders terug naar de winkel

DE VENTE 13-01-2011

dit is een topper !!!

fantastisch heerlijke goed hete koffie, en zeer snel gezet !
makkelijk in de bediening.
mooie matrialen.klasse.
eindelijk een mooi kompakt koffieapparaat,